zelis_ugur96 yazıyı okurken acıyı hissettim. Ah ah zaman, göğüs uçlarım yarılır kan otururdu. Çok şey denedim sürekli emzirme olduğu için orası hep nemli kurumuyor. Lansinoh psikolojik olarak rahatlatıyor bence kuruyan yeri onarıyor tavsiye ederim. Bence kendi sütünüzü sürün en iyi gelen şey o ve tabii ki zaman… zamanla geçiyor ne yazık ki o acı yaşanıyor 🤷🏻♀️