Kızlar birşey sorucam kızım 13 aylık ve 13 aydır 3 kere antibiyotik kullandı hepsi de böyle burun boğazı kötü olduğu için, doktorlar verdi ilk 2-3 gün bekliyorm geçsin diye geçmiyor doktora gidiyorum antibiyotik veriyor dün yine burun tıkanıklığı ve burun akıntısı başladı serum fizyolojik le idare ediyoruz ama uyuyunca çok burnu tıkanıyor dik yatıyorum yatağın altına bişeyler koyuyprum ama bazen hiç fayda etmiyor, artık bu burun tıkanıklığı korkulu rüyam oldu! Serum fizyolojikden de nefret ediyo artık bıktı ondan yarın büyük ihtimalle doktora gidicem böyke devam ederse, ya bana önerisi olan varmı gerçekten bu konudan dolayı çok kötüyüm çok üzülüyorum , sürekli başında bekliyorum tıkanır falan diye bana bişeyler söyleyin 😔😔