Kızlar merhaba kızım 3 yasına girecek hep kanı düşüktü bestiron kullanıyorduk ama yükseltmedi hiç ocean surup aldık kusturdu şimdi yine cok düşük doktor fertamir yazdı toz oalrak suda eritilecekmiş kullanan var mı hiç yan etki kabızlık vs yaptı mı meysuyuna falan katılır mı direk suda mı olması gerekir