ahsnmhmt Bebeğim bugün rota aşısının ikinci dozunu ve menenjit aşısının ilk dozunu oldu. Şimdiye kadar aşılar da bir problem yaşamadık ama bugünkü aşılar beni korkutuyor. Neler yaşadınız aşı sonrası merak ediyorum
JanJan_ ahsnmhmt Menenjit çok ağır bir aşı. Doktorumuz aşı olmadan önce ve toplam iki gün calpol vermemizi söyledi. İlk dozunda vermedim çok ateşlenmişti ikinci dozunda ilacı düzenli kullanınca ateşsiz atlattık ama her türlü çok huysuz oluyor yavrucaklar. İki gün boyunca gülmedi diyebilirim. İnşallah siz sıkıntı yaşamazsınız. Geçmiş olsun
gokcesmomyy ahsnmhmt Menenjitin bexero olan ilk dozu bizde akşam ateş yaptı ama ertesi güne bi şey kalmamışt. Bu ay 2. Dozu olduk onda bi sıkıntı olmadı
monica50 ahsnmhmt ben de dün yaptırdım menenjiti akşam biraz huysuzdu o kadar. öyle ateşi falan çıkmadı bugün de uykulu bi hali var normale göre uykularını uzun yaptı aşıdan mı bilmem. öyle calpol fitil falan kullammadık. siz de ateş olmadıkça durduk yere şurup vermeyin ya olursa diye ilaç kullanılmaz
aysesenerr ahsnmhmt biz menenjite geç başladık biraz, kızım ilk kez 9. Ayında 9 ay aşılarıyla birlikte menenjitte oldu, hiç bir aşıda ateşlenmeyen çocuk ateşlendi, sürekli ateş takibi yapmakta fayda var
ahsnmhmt JanJan_ inşallah teşekkür ederim. Doktorumuz eve gittiğimiz gibi calpol vermemi söyledi verdim. Ateş için de fitil verdi. Umarım sıkıntısız atlatırız. Çok geriliyorum
gokcesmomyy ahsnmhmt çok yüksek değildi bi ölçtüğümde 38 e çıkmıştı ama ıslak bez vs derken düştü ortalama 37.5 falandı 5-6 saat sürdü zaten bizim. Aşıdan önce şurup vermiştim 6 saat sonra yine verdim
ahsnmhmt monica50 doktor ver dediği için ilkten verdim. Ateşi olmadığı sürece vermeyi düşünmüyorum zaten. İnşallah bizde rahat bir şekilde atlatırız
monica50 ahsnmhmt bir de söylemeyi unuttum kolunda kızarıklık ve hafif şişlik var o da aşıdan sonra normalmiş
ahsnmhmt monica50 benim bebeğim de 5 aylık ama bacaktan olduk. İki bacağından. Bacağında kırmızılık var şuan ama normal olduğunu söylediler zaten