Duygu_52AK ben kendi gardrobumuzda bu kısma raf yaptırdım. Bizim elimizde aynı tahtalardan vardı eşim kesti ölçüsüne göre kendi taktı. Şuan öyle kullanıyoruz. Bebişte de ben ilk zamanlar hep askıda kullandım, yenidoğan kıyafetleri küçük olduğu için katlayamıyordum takımlarını tek askıda toplayıp asıyordum 🙂 şuan komidini kullanıyorum hatta katlı kıyafetleri için dolabın kat bölümüne bile geçemedim 1 yaş. Şuan için size katlı bölme bence yeter, diğer çocuğunuz için. İlerde durum müsait olunca kendiniz alıp takarsınız. Ben marangoza sormuştum rafı çok yüksek fiyat vermişti internette daha uygundu, sonra kendimiz ayarladık başka şeylerden