1cerenkayaalp kızlarııımm 2.5 yaşında bir kızım var ve bir süre daha çocuk düşünmediğimizden deri altı implantı yaptırmayı düşünüyorum aranızda yaptıran veya bu konuda bilgisi olan var mı lütfen bilgi verirseniz sevinirim 🥹🙏🏼
123456777 Bende merak ediyorum , eczaneden al biz takarız dedi devletteki doktor. Emzirirkende takılıyormuş belli bi süresi yokmuş, koruyuculuğu 100/100 değil dedi ama diğer yöntemlere göre yüksekmiş
123456777 Retzja yan etkisi oldumu hiç, regl düzensizliği kilo alma vs gibi. Ve rahatsızlık hissi veriyormu kolunuzda .
selambennsid Retzja nerde okuduğumu hatırlamıyorum ama yanlış uygulandığında kaybolma riski varmış mümkün mü bu?
Aintyourmama Bende kullanıyorum 8 aydır 3 yıl koruyuculugu var çıkardıktan bir süre sonra da ölçüyormuş bebek onu hesaba katarak taktırın bence
Avera Ben iki yıl kullandım fakat çok yan etki yaptı bende. Adet sürem uzadı kilo sinir stres de cabası. Çıkarttırdığım gün yeniden doğdum resmen
Retzja 1cerenkayaalp Hayır, + bir korunma yöntemine gerek yok bu yöntemde. İmplantın takılmasının üstünden 1 hafta geçene kadar + korunma yapılması gerekiyor, 1 hafta içinde implant içerisinde bulunan hormonlar vücuda oturuyor çünkü. 1 hafta sonrasında + bir yönteme gerek kalmıyor.
Minikbibebek Retzja Merabalar bende 3 gün oldu taktıralı ama bana böyle bişey demedi doktor ve biz eşimle korunmadık hiç implant işe yaramaz mı şimdi😩😭
Retzja KendiEvimdeDeplasmandayim Hayır, 10 dakika içinde bitiyor. Lokal anestezi kullanıldığından dolayı acı hissedilmiyor.