Kızlar göğüs ucum hiç 2 aylığıx şuanda ve hep lnla devam ediyoruz İlkin sütğm yok zannediyordum o yüzden emmiyor sanıyordum meğerse ucum yokmuş bi yere felan gidince nadiren unutuyorum ve kuyametler kopuyor mama takviyesi yapıyorum 1 kere günde ama yeterli olmadığı için genel olarak süt veriyorum bırakmanın bi çözümğ yokmu ya şuanda az bişey ucu çıkmış ama yeterli deil sanırım emiyor sonra bırakıyor sütüm hep üstüsüne fırlıyor ne yqpsamda emmiyor onsuz emip bırakıyor