Herkese merhabalar 2.5 yaşında oğlum var. Pazar günü sabahı bir başladı kusmayla çocuk su içse onu bile çıkarıyor beraberinde 3 gün peşpşe su gibi ishal oldu 3 gün acile gittik serum yedik. Aynı belietiler bende de var. Şiddetli mide bulantısı ve çok afedersiniz su gibi ishal. Kendimi geçtim çocuğum zaten iştahsız bi çocuktu şimdi hepten öyle yediremiyorum yemek ne önerirsiniz yaşayıo atlatan var mı..