Yani aslında ek gıda döneminde o kadar güzel ilerliyoduk ama son 2 aydr ozellikle hiç bısey yemıyo yediği her seyı bıraktı oturarak önüne ne koysam yerdi meyveyi sebzeyi çok severdi ama nazar mı değdi bilmiyorum cocuk btun gün aç gezıyor hiç yemek.bile talep etmıyor ac kalır belki yer dıyorum ama kuru ekmek yiyo o kadar yada abur cubur görürse saldırıyo artık çok yoruldum tavuk corba pilav hic birini yemiyo tek yediği makarna oda 3 kaşık anca yani hep gezinerek yemek y
İstiyor birde ıcıcek görürse meyve suyu falan onu istiyo hep içicek içmek istiyo a
Çok sinirleniyorum vitaminsiz kalıcak ona uzülüyorum buyuk oglum da istahsiz ama onu zorla braz düzelttik bu. Böyle degıldı ıyıce degişti fikir verebilecekler varmı