Kızlar oturduğumuz ev eşimin annesinin üzerine biz almadık ve ben tokiye yazılmak istiyorum şartlara baktım oturmamız şartmış çok uzakta borç bitene kadarda satılmıyormuş hani ilerde satıp merkezden kendimize ait evim olsun istiyorum annemi oturtsam olur mu ki