aza754 Hanımlar tokiye başvuruda bize merkez ilçeler başvurusu olarak uygun görünüyor başvuruda eğer çıkarsa konut merkezdeki herhangi bir ilçeden mi çıkıyor yoksa bulunduğum ilçede TOKİ varsa oradan mı çıkıyor bilgisi olan var mı