Arkadaşlar çok üzgünüm ya hani herkesin kendinde beğenmediği bir şeyleri olur ya benim ki de dişlerim az önce sağlık ocağına gittim kontrol için hamileyim oradaki hemşire dişlerine dikkat et yoksa hepsi dökülür dedi uygun bir dille söyledi ama ben çok üzüldüm çünkü üç dört yıldır dişlerim sürekli kanıyor ve diş etlerim kıpkırmızı iki üç kez Dr gittim doktor temizledi diş ipi ve sürekli fırçala dedi arkadaşlar gerçekten hep fırçalıyorum ve dikkat ediyorum ama geçmiyor bu iltihabı hiç özgüvenim kalmadı şu an ağlamak istiyorum bazen misafirliğe bir yere gittiğimde konuşmak istemiyorum çünkü herkes diş etlerimin kıpkırmızı olduğunu ilk görüşte söylüyorlar sizce ne yapmalıyım çünkü diş doktoru bile temizledi kaç kez sonra gelme dedi fazla temizletmek iyi değilmiş ilaç bile vermedi inanmıyorum.Sizce ne yapmalıyım lütfen öneri verin kusura bakmayın çok uzadı 😥