Kızlar dört ay dört günlük kızım. Dünden önceki gün aşılarını oldu sonra bambaşka bir bebek geldi. Ne uyuyor ne duruyor. Hiç bir problemi yoktu. Evin içinde kucağımda gezdirince bile ağlıyor anlamadım kafayı yiyeceğim. Bu aşıdan mıdır ataktan mıdır nedir acaba anlayamadım. Emzirirken bile sürekli ses çıkarıyor dün gece 12 ye kadar asla uyutamadım. Bu neymiş böyle napmalıyım doktora mı gitsem acaba