meryemz1 Dünden beri antibiyotik kullandık. İki kez kullandım. Üst solunum yolu enfeksiyon için. Kakası yeşil ve beyaz pütürlü geldi. Bu normal mi? Böyle bir süreç yaşayan var mı?
bebikomomyy meryemz1 merhaba bebeğim 1 ay önce öksürük için bu ilacı kullandı ve aynı şekilde yeşil kaka yapmaya başladı kaka sayısı arttı bazende köpük gibi yapıyodu ama normalmiş doktora sordum
bebikomomyy meryemz1 10 gün kullandım probiyotik kullanmadım ilacı bıraktıktan sonra yavaş yavaş düzeldi normale döndü tekrar. Pişik olması ishal olduğu için kakası asitleniyomuş ondandır büyük ihtimal ama doktora sorma imkanınız varsa sorun yinede