birannne_ afiyet olsun ya ne güzel menüler cikariyorsun 💞
ben de menü yok son sürat taşınma var 😅😅
eşim büyük kızım kız kardeşim evde değiller disarda yemişler, benle bebis evdeyiz kendime ayarlicam bisey bebisim de geceden hasta uyuyor bakalım 🥹
çorba tarzı veririm bir şey ona