barlasfunda Bebeğimin çene altında isilik gibi bir sürü sivilce çıktı salyadan kaynaklı demişti doktpr suyla yıkayın ama acaba krem gibi bişe sürülse madacasol falan ama korkuyorum elini falanda ağzına götürüyor diye ne önerrsiniz sizde de varmı böyle
sarikavun barlasfunda o tarz kremler bebeklerde kullanilmaz. Bebek losyonu surebilirsiniz en fazla da kendi temiz icerikli pisik kremi kullanabilirsiniz. Nemli kaldikce sivilceler cikar bi tarafi havlulu olan onluklerden takabilirsiniz
sarikavun barlasfunda siz bilirsiniz o zaman. İcerigi temiz olmayan urunleri ben kullanliyorim bebegimde o yzden bisi diyemem