Bebeğim 4 aylık ve meme reddi yaşıyoruz bir şeyi merak ediyorum meme reddi yaşayan bebekler çocukluklarında zayıf yapılı bebekler mi? Acaba meme reddi aslında bebeğin ben artık doydugumu anlıyorum sen beni fazla besliyorsun istemiyorum deme şeklimi bunu merak ediyorum tecrübeleriniz ne yönde ? Meme reddi yaşayan bebekler gerçekten büyüdüğünde de zayıf yapılı mı oluyor?