Kızlaar her yolu deniyorum tum tuşlara basıyorum aslında ama sütüm artmıyor ve emzirme sonrası mama vermek zorunda kalıyorum. Suan lacmix bestlak kullanıyorum ve hippin anne cayını içiyorum su içiyorum 2 saat bir bebeğimi emzirmeye calısıyorum emmezse mutlaka sağım yapıyorum her emzirme sonrası tam doymuyor 60 cc mama veriyorum. Ben istiyorum ki sadece anne sütü içsin ama ona yetemiyormuşum gibi hissedip hep üzülüyorum. Taktiklerinizi bekliyorum ♥️