Arkadaşlar bebeğim 16 ay 11 günlük. 5.5 aylık olduğu günden beri gece sabaha kadar 10/15 kere kalkıyor, sürekli emmek, emerek uykuya geçmek istiyor, meme vermeyince kendini kasarak ağlıyor, susmuyor asla. Uykusuz kalmayı geçtim bebeğimin kaliteli uyuyamıyor, bu 3.çoçuğum, buna kadar böyle bir durum asla yaşamadım, sizin bebekleriniz nasıllar, yatırmadan önce her yöntemi denedim illa emecek, uyandığında da emerek geri dalacak yoksa kıyamet koparıyor , dün gece inat ettim her uyanmasında vermemeye çalıştım ama sakinleşmiyor. Geceleri 2 saat kesintisiz uykum yok inanın kendi uykum gözümde yok ama bebeğimin sağlıklı büyümesi yönünden endişelenmeye başladım.