Geçen sene fakir dik süpürge aldım bolt x 8365 modelini evi süpürürken kırıldı borusu 16 bin tl ödedim aldım süpürge elimde kaldı ekstra garantide yapmıştık fakirin bayisini arıyorum bulunduğum şehirdeki fakirin bayisine yönlendirdi onlarda kırık kullanıcı hatasına giriyor isterseniz getirin yine bi merkeze gönderelim dedi bu şekilde mağdur olan var mı yapıldımı kırık olduğunda süpürgemi kullanamıyorum fantom aldım güzel çekiyor ama belim ağrıyor evi temizleyene kadar🤦♀️