uakbn0_0 aleynaderin1 çook büyük geçmiş olsun biz bile ne kadar etkilendik depremi yaşamadığımız halde hala daha etkileri devam ediyor 😢
aleynaderin1 uakbn0_0 bu İzmir canım yaşadığım yerde yılmadıkları bina yok hepsi gtmiş dıştan sağlan görünse bile içten fena oldukları için koca bir mahalle yıkıyorlar resmen