uakbn0_0 kızlar eski evimde böyle bir şey görmedim o zaman gebeydim çalışıyordum haftada 2 kez süpürüp bir kez toz alıyordum ama bu evde toz alıyorum 1 saat sonra aynı şekilde her yer toz aynalar masalar hep toz bunun yanınsa birde örümcek agı cam kenarlarında evim güneş alıyor günün her saati neredeyse ve hep çok sıcak oluyor mesela biz kombiyi açmadık daha ne yaptıysam çözüm bulamadım ve bebekle yetişemiyorum tozlar havada uçuyo bebeğimde yakalamaya çalışıyor 😀 1 senedir bu evdeyiz temizlik yapmadığım gün bir elin parmaklarını geçmez sizce ne yapsam böyle olmaz çünkü her yeri temizliyorum dolap üstlerine kadar
hayrunn uakbn0_0 biz yüksek girişte oturuyoruz bizim evimizde öyle her gün rutine bindi toz almak:) kedimiz olduğu için bir de tüy kovalamıyorum her yerde mesai x2 oldu yapacak bir şey yok alıştım artık evde hava temizleme makineleri nemlendiriciler kol geziyor. Onlarda olmasa iş zor. Robot süpürgeyi günde iki kere açıyorum bazen yerdeki toz vs varsa havaya kalkmasın diye
mamacitaa_ dygskerem gerçekten mi ? misal çamaşır makinasindan alıp direkt kurutmaya atıyorsunuz dimi. Kurumus halde en son katlayıp yerleştiriyorsunuz
dygskerem mamacitaa_ evet ütülü gibi çıkıyor zaten hiç ütüye falan gerek yok bütün kılı tozu topluyor ben almak istemiyodum eşim aldı zorla iyiki almışız
hayrunn uakbn0_0 ben xıaomi kullanıyorum işe yaramıyor gibi görünmüştü başta filtresinde hapsettiği tozu görünce hakkını verdiğini düşünüyorum
Marianne uakbn0_0 camlar açık mı duruyor genelde? Hali ve eşya çoksa, camlar açıksa hep toz olması normal. Bir de çamaşırları dışarıda kurutuyorsanız o da etkiliyor. Robot süpürge, kapalı camlar, hava temizleme makinası, kurutma makinası çözümüdür.
uakbn0_0 Marianne robotunuz varsa hangisini kullanıyorsunuz ya ben şey istemiyorum robot alacagım ama bi kaç zaman sonra performansı düşmesin en azından 3-5 sene kullanayım
TuttiFruttii uakbn0_0 6 senedir illallah ettim tozdan diyarbakırda oturuyorum, he birde normal toz bile değil kırmızı kırmızı tozlar yagıyor bazen. Anız yakarlar evin içi hep kokar. siyah siyah anız şeyleri yanmış uçup gelir tüm evee.. cıldırmamak elde degil. artık bitse de gitsek diyorum
TuttiFruttii Dedektifgadget Ekin ekiliyor,kaldırıldıktan sonra tarlayı sürmüyorlarda ateşe veriyorlar 🫠