ygtkrn11 Kızlar dün bebeğime ilk doz rota aşısı yaptırdım bugün çok huysuz hiç bi yere koyamıyorum sürekli kucağımda kucağımda da huysuz tam 3 ay 2 günlüğüz yaşayan var mı bu durumu ne yapacağımı şaşırdım
brfnbt ygtkrn11 bizim doktorumuz 2. Ayda yaptırdı gaz sancısı ve hafif ishal gibi olmuştu belki karın ağrısı vardır o yüzden huysuzdur biraz gaz masajı yapmayı deneybilirsiniz sonra bir hafta kadar uykusu da bozulmustu
monica50 ygtkrn11 bizde de baya gaz sancısı olmuştu ve kakası cıvıklaşmıştı 3 gün sürmüştü sonra geçti kendiliğinden