Queen_Mommm Kızlar çarsafları makineye attım kızımın emziğide içinde varmıs farketmedim kurutma makinesinede girdi sonradan farkettim 6 aylık olmasjna 2 ay kaldı yenisinide almak istemiyorum çok pahalı philipsten baskasını tutmuyor şimdi emziği biberon emzik temizleyici deterjanım var onunla yıkayıp suda kaynatsam olur mu sizce yenisini mi alayım ?
umaytoom Queen_Mommm aynısı başıma geldi ben kaynar suda beklettim öyle verdim yedek emzik vardı aslında onu kullandım yerine ama o da kaybolunca mecbur o an vermek zorunda kaldım ama kötü bi şey yapmiyorsunuz kaynatıyoruz sonucta
ummukerem Queen_Mommm yenisini al 400 lira için riske atma bebişini bence 2 ay kaldıysa o zaman daha 4 aylık bebişin uzun bi emzik serüveni var😅 2 ay için çok bi meblağ değil gibi değer yani bence. Ben de 6 aylık olunca büyüğünü aldım artık ne büyüğünü ne küçüğünü tutuyo boşa gitti mesela🥲
473492 Queen_Mommm at gitsin hem camasir makinesinde hem kurutmaya girmis cocuga zarar verir yeni emzik al cocuktan onemli degl
ninodurbenimadim Yenisini alın riske atmayın. Emzikler silikon, silikon da deterjanı emer. Bu yüzden bebeklerin emzik, biberon ve silikon tabak çanaklarına özel bitkisel deterjanlar var. Bence riske atmayın hiç
Queen_Mommm umaytoom benmde öyle oldu 2 tane vardı dün birini hastaneye gidince kaybettim diğeride öyle olunca emziksiz kaldı
CuteBadesMama Queen_Mommm kesinlikle kullanmayın. Giydiği kıyafeti için kimyasal hassasiyetinden dolayı özel deterjan kullanıyoruz hepimiz, makinede yıkanmış o kadar asla riske atmayın.
yyebb1 Queen_Mommm yenisini alın zaten hemen 6 ay olunca 2 numara kullanmadık biz 8. Ayda falan anca tuttu biraz büyük geldi sizinde zamanınız var yani yenisini alın
seros3535 Queen_Mommm Pahalı diye bebeğinizin hayatını riske atmak istiyorsanız kullanın ama riske atmayın derim
mamacitaa_ Queen_Mommm suda da kaynatılabilir bence. Ama uzun süre deterjana maruz kalmış bilemedim 🤷🏻♀️ At gitsin