ShutUp göğüs pompanız var ise power pumping ile arttırabilirsiniz. Ben sütümü öyle arttırdım bir ara azalma noktasına gitmişti. Onu yiyin, şunu yiyin diye öneride bulunmayacağım. Çünkü yediklerimiz sadece sütün kalitesini arttırır. Ama bir şeyi inanarak yerseniz plasebo etkisi ile beyine sinyal verdiği için süt üretimi gerçekleşir. Sütün %87 si su olduğu için muhakkak su içmeye çalışın. Mama markası için, her mama her bebeğe yaramıyor ama aptamil prosyneo önerebilirim
Onu bulamadığım zaman hipp aldığımda oldu