leyligul Merhaba kızlar kızım 11 aylık adımlıyor hafif ortopedik mi almalıyız yoksa anatomik mi sizler hangi markaları tercih ettiniz bana da tavsiye eder misiniz
asii71 leyligul oğluma viccodan almıştım ortopedik çok memnundum hem hafif hem rahattı epey giydi sonra kardeşime verdim iki çocuğunda da kullandı kızıma da aynı markadan alıcam tavsiye ederim kesinlikle pişman olmazsınız
nnoktaa leyligul ben nubebe kullandım. Size tavsiyem hangi markayı alırsanız alın ama mutlaka deneyerek alın. 💕
cokbilmismom leyligul eğer doktor ortopedik önermediyse bir problem yoksa ayağında anatomik alacaksınız vicco güzel ve uygun bu konuda
leyligul asii71 Evet bende Viccoyu biliyorum ama bir forumda okudum bir kaç kişi memnun kalmamış içe basma durumu olmuş sanırım o yüzden bilemedim
leyligul cokbilmismom Anladım doktoruna sordum şimdi cevap bekliyorum ona göre alacağım teşekkür ediyorum
asii71 leyligul ben çok memnundum bebeğim çok rahat yürüyordu mesela normal ayakkabı deniyordum bazen adım atmakta zorlanıyordu tabi tercih sizin araştırın farklı markaları da hangisi hoşunuza giderse onu alın
Pamukhanim_ leyligul ben vicco aldım çok rahat hediye LCW ilk adım ayakkabısı gelmişti o mesela kaliteli değil