Sema_nur20 Hanımlar ben 8 gün önce sezaryen oldum 10 gün sonra jinekoloiye randevu al gel dediler gitmeli miyim veya başka bir hastaneye gitsem olur mu bana çok uzak bir hastane çünkü doğum için gitmiştim kontrol için başka bir yere gitsem sorun olur mu?