mrvalper ben hep dedim ki tek bir daha istemiyorum büyük konuşmuşum bebeğim 8 aylıkken ikizlere hamile olduğumu öğrendim ama alınması gerekti bebeklerin dış gebelik ve iç kanamam vardı ilk hamileliğimde berbat geçti hep hastanede yattım büyükte konuşmak istemiyorum artık Rabbim nasıl uygun görürse ama gönlümden geçen tek Rabbim isteyen tüm kardeşlerime nasip etsin inşaallah bu güzel duyguyu ben yaşadım onlardan yaşatsın Rabbim