demosmom merhaba, sakin çetiner ama asla memnun kalmadım azarlar gibi kaba davrandı nete uğradığımı şaşırdım bebeğim küçük olmasa gidip şikayet için uğraşırdım. Devlet hastanesi dahil bir sürü doktora gittim herkes aynı şeyleri söylüyor çözüm de pek yok. Birde Medicana da profesör var son olarak ona gideceğim. Ankara’da bir eczane bulduk oradaki beyefendi egzama için karışım krem yapıyormuş çok şükür o fayda sağladı kortizonlu krem kullan adan bir şekilde bebeğimin kızarıklıklarını yok etmiş olduk ve çok iyi geldi şu an onunla ilerliyoruz