vildix 2 yaşında olduğu için artık herşeyi anlıyor haliyle. Zaten nasır olmaya başlamıştı parmağı. Gösterdim yara olmuş dedim, uff olmuş artık emmemen gerekiyor falan dedim. Bant takmak zorunda kalırız kanar gibi şeyler söyledim hep. İlk birkaç gün sürekli müdahale edip bunları söyledim farklı birşey söylemedim hep aynı şeyler. Sonra kendisi çekmeye başladı, sokmayaya başladı. Arada sokunca kendim çektim vs. Dediğim gibi daha inatlaşır sanmıştım ama tahminimden kolay oldu. Çoğu şeyi yaşından gereği anladığı zamanlar daha kolay oluyor bazı şeyler