mbabygirlm Kızlar 3.5 yaş ve 4 yaş çocuklarınız oyun diye sizide bunaltıyor mu? Sabah gözünü açıyor oyun oynayalım demeye başlıyor. Oynamayınca da kendimi kötü hissediyorum ama oyun kursun hayal dünyası gelişsin istiyorum onu da yapmıyor. Sizde durumlar nasıl
sarikavun mbabygirlm o yaslar eriskin biriyle oyun yaslari zaten 4.5 dan sonra yasitlariyla oynamaya basliyolar. Siz oyun kuracaksiniz beraber oynayacaksiniz onlar da zamaninda oyun kurmayi ogrenecekler merak etmeyin mbabygirlm