Kızımın karnında atopik egzama var. Sıcak suyla yıkandığında, kalın giydirdiğimde falan karnında kızarıklıklar oluyor. Ben deterjan ve yumuşatıcı olarak uny baby kullanıyordum ama onu da değiştiricem belki o iyi gelmiyordur diye. Organik ve güvenilir ne kullanıyorsunuz deterjan olarak?