Öncelikle iyi eğlenceler! Benim çok keyif aldığım bir dönemdi, hala keyifli gerçi 😂 Mevsim sebzeleriyle devam edin, ülkemiz maşallah tarım ilacı pestisit cenneti. Bu yüzden mümkünse organik, mümkün değilse iyi tarım uygulamaları yapılan gıdaları tercih edin, en azından analizlerini falan takip edebiliyorsunuz.
Zeytinyağı mutlaka kullanın hatta sebzelere biraz anne sütü de ekleyebilirsiniz. Blender kesinlikle kullanmayın en önemli tavsiyem budur. Çatalla ezin. Mutlaka Heimlich Manevrasını öğrenin YouTube’da yüzlerce eğitici video var.
Umarım minnoşunuz yemeğe ilgili olur. 🌸☺️