Kızlar şimdi bu tok taksitleri 240 ay ya ben aylık 4 taksit yatırarak ilerlesem 5 yılda 240 taksit etmiş oluyor bu şekilde oluyor mu 240 ayı tamamladığda borcum bitmiş oluyor mu fazladan taksit yatirmamiza izin veriliyormuş her ay 3 taksit 4 taksit gibi