Kızlar 22 günlük bebeğim ilk önce sarılık oldu sonra kilo alımı yavaş diye doktor mama başlattırdı önce Hipp kullandık iyiydi doktor dedi çok kilo aldırmıyor Hipp Sma ver sonra aldım bu sefer çıkartmaya başladı ki felaket nerdeyse fışkırtıyor geri
Hippe döndüm durum aynı. Sütüm var emziriyorum acaba mama mı fazla geliyor kesmem gerek yoksa reflü mü ? Ama reflü olsa anne sütünü de kusar diye düşünüyorum akıl verin lütfen.