duru124 bı arkadaşım kullaniyo Dyson ağır olduğunu ve tavandaki tozları alamadığını hatta 1 ay içinde bozulduğunu söyledi yine siz bilirsiniz ben robot kullanıyordum sonra yormaya başladı harita vs kutusuna koydum bekliyo onun yerine anam usulü eski makina kablolu Philips aldım gayette memnunum bu tarz yeni çıkan teknolojik aletleri bozulunca parça bulunmamasi ve fiyatlarının yüksek olması beni çekti açıkçası