Tam iyileşti diyorum yeniden hastalıkk gerçekten yoruldum ne yapmam lazım nasıl güçlenir bağışıklığı 2.5 yaş . 1 ayda üç antibiyotik bitirdik nerdeyse ve geniz eti büyük deid doktor 1 ay düzenli ilaca başladık ara tatil diye kuzenleri geldi ikisi de hasta yeniden burun akıntısı başladı