jasminebk bende ayni durumdayım. Mahallemiz çocuk dolu ama kardeş gibi olmaz. Biz zaten hep 2 çocuk istedik eşimle Allah nasip ederse. Ben kendimi mental olarak hazır hissedince düşünüyorum. Çünkü tam tersi zor bir durumla karşılaşırsam bunu kaldırabilmem gerekiyor.
Bir de çocuklar 3 yaşına kadar kendine akran/arkadaş aramıyorlarmış pedagogların dediğine göre. Sadece yetişkinlerle iletişim kurmak isterlermiş. Tabi ne kadar doğru bilmiyorum.