bluemomjean medicalparkla ben de görüşmüştüm evet yanına kimseyi almıyorlar. Fiyat olarak da bana geçen sene 17 bin demişlerdi. Biz Erkan Öztürk’e yaptırdık çok memnun kaldık. Ben bebeğimin elini tuttum uyanıktı ama hissetmedi bile. Babası ve babaannesi de vardı doktorla sohbet ederek geçti ve hızlıca bitti. O zaman 10 bin Ödemiştik Erkan hocaya. Hala aklıma takılan bir şey olduğu zaman soruyorum ilgiye cevap veriyor. Değerlendirmek isterseniz diye paylaşayım dedim hayırlı olsun şimdiden 🌸