Hanımlar merhaba bebeğim 3 aylık biberon ile mama destekli anne sütü içiyor ilk zamanlar normal çıplak emiyordu 40 ından sonra göğsümde kavga etmeye başladı aklıma silikon uç geldi onunla çok güzel emiyor ama ben bıraktırmak istiyorum arada emerken çıkarıp kendi göğsümü veriyorum 2 çekiyo ağlayarak bırakıyor ne yapmam lazım ağlamasına da dayanamıyorum 😭