Bazen benim bebeğim de çiş yapmiyodu gece uyanmasi nasil? Bebek uyandiginda cis yapiyo genelde gece devamli uyanmasi yoksa cis olmamasi da normal bana gore, kg alimini takip edin eger iyiyse gereksiz mamaya basvurmayin derim. Cunku bu sefer anne bunun kompleksine giriyor mama basucunda olduğu icin kendini yetersiz hissedebiliyo. Kg iyiyse sorun etmeyin doktorunuzla birlikte takip edin