Kendimi fazla anne hissediyorum. Hiç kadın gibi insan gibi hissetmiyorum sadece görevleri ve sorumlulukları olan bir anneyim. Tırnağıma bi oje süremem duşumu hızlı hızlı yaparım yemek yapmak zaten çok zor yaptığımı yiyebilmem ondan da zor. Günlerce saçımı taramasam farkında olmam. Bazı sabahlar oğlanın peşinde koşturmaktan ç*şe bile çok geç giderim. Galiba bi ben böyleyim oğlum 1,5 yaşında ama hala hayatım normale dönmedi.