asaletsoydangelir NaimeYilmaz dönen halka giti ama ben yine giremiyorum sifremi giriyorum yanlış oluyor sıfırliyorum mail gelmiyor
NaimeYilmaz asaletsoydangelir Çıkış yapıp tekrar girin olacaktır bu sefer. Numarayla girince Forum hesabına da otomatik giriş olması gerekiyor.
asaletsoydangelir NaimeYilmaz yaptim olmadi naime hanim numara onayladı ama forumda giriş yap diyor şifrem yanlıştır diye düşünüyorum şifremi unuttum diyorum oda mail gelmiyor
NaimeYilmaz asaletsoydangelir Forum şifresi al kısmından şifre alıp manuel giriş yapar mısınız? Olmazsa özelden yazın ben şifre tanımlayacağım. Sorunu ilettim ilgileneceklerdir.
asaletsoydangelir NaimeYilmaz girdim naime hanım nasil aklima gelmedi ordan girmek kusura bakmayın çok uğraştırdim sizi 💐