yaseminim beslemekle geçiyor yapacak bir şey yok.
İlk kızımda daha hastenede doktor emzirdikten sonra mama ver demişti biz dinlemedik durup dururken neden mama ver diyor diye düşündük, 2 gün sonra sarılıktan hastaneye yatışı yapıldı.
Bu sefer doktor mama karşıtı çıktı ilk başta vermeyin dedi ama sarılık yine olunca dinlemedik emzirme sonrası mama vermeye başladık. Değeri ilk kontrolde 9.9 olunca doktor kendisi mama verin içebildiği kadar içsin demeye başladı. Hastaneye yatması gerekmeden düşüşe geçti sonra değeri:
Emzirme desteği alma imkanınız olur da memeyi tutturabilirseniz çok güzel olur, olmazsa bebeğin emmesi gereken sıklıkta sağım yapıp anne sütü verebilirsiniz. İlk günler hatta haftalar çok zordı, memeyi tutamıyordu, göğüs uçlarım kanıyordu sürekli sonra bebek büyüdükçe geçti hepsi. Geçmiş olsun şimdiden.
Değeri 15 olunca hastaneye yatış yapıyorlar, yükselmez umarım.