Benim kızım da 4 buçuk yaşında, 6 buçuk aylık kardeşi var. Kardeşi doğduktan 20 gün sonra okula başladı. BiZde okuldan dolayı problem yaşadık gitmek istemedi. Ama aştık gibi çok şükür. Kesinlikle kardeş kıskançlığı... sabırlı olmalısınız hatta destek alın. Benim kızımın öğretmenleri bana çok yardımcı oldu cidden bir eğitimci gözüyle anne gözü çok farklı. Okula gönderseydiniz daha iyi olurdu..