Bebeğim 30günlük 2gündür korkarak uyanıyor ve sürekli emmek istiyor sütüm az geldiği için mama veriyorum ama mama verirken bile ağlıyor istemiyor gazı yok sürekli memede kalmak istiyor emmiyor da sütü ağzında biriktiriyor sonra da dışarı atıyor 45dk da bir korkarak ağlayarak uyanıyor yaşayan var mı????