27 aylık oğlum gece yatmadan önce gelir emer o da sanki uykuya geçiş hazırlığı gibi sonra gider sabah uyanınca emer bu kadar ben kesmeyi düşünmüyorum 3 yaşına kadar isterse veririm çünkü beni zorlamıyor ve yemeğini 2. Plana atmıyor tabi belli dönemlerde bağımlı gibiydi zaten sütte azaldı oruç diyet derken çokta dolmuyor bıraksam da mastit olacak durum da değil yarabandı yapıştırsam yara oldu cıss desem içmez bi daha biliyorum şuan veriyorum yani