5 aylıkken sünnet ettirdi Kocaeli derman tıp merkezinde 1.5 ay oldu iyilesmedi pipisi artık görünmyecek hale geldi içine girdi kaç tane doktora götürdüm tekrar olması gerekiyor dedi yoksa çişini yapamaz delik kapanır pipiye Zarar veriyor dedi yaşayan var mı aranızda