Bugün uyuzdan sonra iyileşme kasintim için gittim doktora tesadüfen benim daha çok çıkan sert benlerimle ilgilendi aslında evet vardı bende ve fazlalaştı sayısı ben sormadan kendi bakınca hoşuma gitti dedimki hocam nedir bunlar. Biz bunlara dermatofibrama diyoruz. İyi huylu nodüller kanserli olmayan nodüller dedi korkma dedi genetiksel yatkinlikta da olur dedi g etik olarak tabiki akrabalarimin vücut syeini bilemem ama anne babamda ve kardeslerimde bu tip yok onlarda yaşa bağlı et beni varmvucumda saydım 7 tane var sert ve büyük korkma dedi doktor. Korkmadim ama sorguladım neden çıktı kanserli olmayan diyince bile ürkütür insan bilgisi olan varmı yada kendilerinde çıkan korkma desede bilmiyorum ilerisi olurmu kanserli olmayan derken kanserli değil demekki kanser de de böyle çıkaran varmış ama farklı şekilde dermatosko ile baktı içim rahatladı ama ilerisi olmaz inşallah birde benden çok termit istedi hemogram, sedim, CRP, ast, alt, üre keratin, ferritin, kolesterol, tır gibi