Kızlar bebeğimi bugün kontrole götürdüm, dr değerlerine bakmak istedi. Bıngıldağı baya açık görünüyor dedi. Baktılar ve d vit acayip düşük çıktı. En az 30 olması gerekiyormuş. Hergün için 20 damla d vit kullansın 15 gün sonra kontrole gelin dedi de, farklı bir dr da günlük 10 damla dedi. Arada uçurum fark var gibi duruyor. Sizce ne yapmalıyım? Oğlum daha 5 günlük, yenidoğan. Başına böyle bişey gelen varsa siz kaç damla kullanıyorsunuz?